Ziua bună! – Ziua Voluntarilor Mici

Proiectul Ziua bună! – Ziua Voluntarilor Mici, început încă din 2015, în parteneriat cu organizația non-guvernamentală Tășuleasa Social, încurajează elevii să se implice în dezvoltarea comunității prin voluntariat, implicând, de la an la an, un număr tot mai mare de tineri. Rezultatele de până acum ale proiectului Ziua Bună! – Ziua Voluntarilor Mici descriu cel mai bine eforturile tinerilor care s-au implicat: peste 50.000 de elevi au participat, în cei 4 ani care au trecut de la nașterea proiectului, la plantarea a peste 100.000 de arbori și la strângerea a peste 30.000 de saci cu deșeuri din plastic. În plus, acțiunea presupune un ciclu complet al reciclării: deșeurile strânse de participanți au fost colectate și predate unor reciclatori autorizați.

#ThinkBIGăr

Reamenajarea eco-turistică a zonei Cascadei Bigăr este un proiect implementat de Coca-Cola HBC România, cu sprijinul Asociaţiei Viitor Plus, al companiei CON-A, al Primăriei Bozovici şi al Administraţiei Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşnița, sub umbrela platformei de sustenabilitate După Noi.

Proiectul a pornit la inițiativa angajaților Coca-Cola HBC de la fabrica din Timișoara, care au remarcat potențialul zonei și și-au dorit ca accesul la baza cascadei să fie mai ușor și sigur Trei ani mai târziu, inițiativa lor a devenit realitate.

În mai 2017, Coca-Cola HBC România și partenerii proiectului au anunțat finalizarea lucrărilor de amenajare eco-turistică a zonei Cascadei Bigăr, nominalizată în 2013 drept cea mai frumoasă cascadă unică din lume.

La un an de la finalizarea proiectului de reamenajare eco-turistică a zonei Cascadei Bigăr, în mai 2017, numărul turiștilor s-a dublat: dacă în perioada 2016-2017 au vizitat cascada 50.000 de turiști, în intervalul 2017-2018, numărul lor a depășit 100.000. Cel mai mare flux de vizitatori a fost înregistrat în perioada 01-06 iunie 2017, imediat după ce au fost finalizate lucrările de amenajare a zonei.

După Noi, strângem tot noi

După Noi, strângem tot noi, proiectul pentru încurajarea colectării separate demarat de Coca-Cola HBC România în 2018, a participat vara aceasta la cele mai importante festivaluri de muzică din România, dar și la evenimente culturale și conferințe relevante, adresându-se unui public variat.

Scopul programului este de a educa și a ajuta oamenii să înțeleagă importanța colectării selective pentru România. În același timp, După Noi, strângem tot noi încurajează adoptarea unei atitudini responsabile față de mediu și față de ceea ce lăsăm în urma noastră generațiilor viitoare.

Anul acesta, aproximativ 615.000 oameni au interacționat cu mesajele campaniei și soluțiile de colectare separată din proiect.

Prin intermediul acestui program, Coca-Cola HBC România își propune să crească nivelul de conștientizare cu privire la importanța colectării selective și să informeze publicul cu privire la tipurile de deșeuri care poti fi colectate separat pentru a fi ulterior reciclate.

Proiectul „După Noi, strângem tot noi” este realizat cu sprijinul GreenPoint Management.