În ce ritm reciclează tinerii din România? În ritmul muzicii preferate, de la cele mai tari festivaluri ale verii. În 2018 și 2019, ne-am asigurat că pe lângă distracție, e loc și pentru grija față de mediu, prin câteva soluții simple și atractive care au încurajat participanții la festivalurile de muzică să colecteze separat deșeurile de ambalaje.

Prin campaniile derulate înainte și în timpul celor mai mari festivaluri de muzică, Neversea și Untold, mesajele noastre despre importanța colectării separate au ajuns la peste 4 milioane de tineri. În plus, în calitate de partener de colectare selectivă a celor două festivaluri, Coca-Cola HBC a contribuit semnificativ la soluția de colectare a ambalajelor reciclabile oferită în cadrul celor două festivaluri, instalând, în spațiile de desfășurare, peste 100 de puncte de colectare a deșeurilor reciclabile.

În apropierea celor două evenimente, am implicat tinerii în activări pe tema colectării selective și am contribuit la creșterea gradului de informare pe această temă. Prin concursul digital #DunkItLikeABoss, desfășurat înainte de Neversea, am provocat utilizatorii rețelelor sociale să încarce clipuri video cu aruncări ”epice” de ambalaje reciclabile în containere, oferind, ca premii, invitații la festival.

Activările După Noi, Strângem Tot Noi, de la festivalurile de muzică, ne-au ajutat să transformăm colectarea selectivă într-o activitate amuzantă și cool: de la rulota care a primit PET-uri și doze și a oferit în schimb premii din materiale sustenabile – până la coșul de baschet la care oamenii au putut arunca ambalaje reciclabile, ce erau ulterior preluate de un containerși reciclate.
Și chiar dacă grija pentru mediu este un lucru serios, credem în continuare că putem învăța obiceiuri responsabile în orice împrejurări.

#NuNeOprimAici