Copii cu vârste cuprinse între 6 și 14 ani învață despre importanţa protejării mediului înconjurător prin intermediul unei aventuri SF: sub îndrumarea echipajului unei nave spațiale format din căpitanul Raxo Williams şi secundul Noni, copiii pleacă într-o călătorie imaginară unde află informaţii esenţiale despre atmosferă, aer, poluare, apă şi importanţa acesteia, hrană, energie sau deşeuri.

Proiectul se bazează pe tehnica învăţării prin joc şi le oferă celor mici posibilitatea de a dobândi cunoştinţe despre ecologie şi de a-şi dezvolta deprinderi prietenoase cu mediul într-o manieră atractivă şi interesantă pentru ei.

Proiectul, lansat în anul 2012 de Coca-Cola HBC România, Mega Image şi Asociația Green Revolution, a avut drept obiectiv schimbarea atitudinii faţă de mediu prin încurajarea gesturilor eco încă din copilărie.

În perioada 2012-2013, proiectul a înregistrat o creștere a numărului de participanți de la 9.000 (2012) la 11.000 (2013) – iar a utilizatorilor implicați de la 21.800 la 56.040 în 2013.

Am încheiat, de asemenea, și un număr mai mare de parteneriate cu școli, instituții de învățământ, fundații, orfelinate și autorități, ajungând de la 22 de astfel de parteneriate în 2012 până la 45 în 2013.

Rezultatele proiectului au fost încurajatoare: am fost nominalizați pentru premii importante (PR Award în 2012 și CSR Award în 2013) și am creat 13 locuri de muncă „verzi” în fiecare an.

Potrivit unui studiu realizat pe perioada 2012 – 2013, proiectul Green Bee a înregistrat o creștere de notorietate cu 6% între 2012 și 2013, el fiind recunoscut de public ca urmărind în principal educarea copiilor în spirit ecologic (85%) și schimbarea atitudinii adulților în ceea ce privește mediul înconjurător (58%).