În anul 2014, am demarat workshop-urile „Open Happiness” pentru a promova un stil de viață sănătos către studenți. Au fost o serie de seminarii care au atras 2.000 de participanți (elevi în clasele a 11-a și a 12-a) și au fost organizate în 12 orașe, cu un total de 300 de ore de workshop ținute de traineri internaționali și voluntari de la ONG-ul partener, respectiv Școala de Valori.

Participanții au fost invitați ulterior să participe la turul fabricii Coca-Cola, un alt proiect dedicat elevilor.

Din cei 2.000, 1.300 de adolescenți din 6 orașe ale țării au participat la vizitele educaționale la fabrica de îmbuteliere Coca-Cola HBC România de la Ploiești. Proiectul, lansat în 2013, continuă și în prezent.

Programul a apărut ca răspuns la nevoile sistemului de educație din România de a reconecta liceele cu realitățile din teren, dar și ca element important al strategiei noastre de angajare, dat fiind că investiția în tinerii cu formare tehnologică a devenit un obiectiv foarte important pentru noi.

În plus, programul este aliniat și cu eforturile noastre în ceea ce privește transparența produselor noastre și a procesului de îmbuteliere: programul „Open Doors” încurajează angajații Coca-Cola HBC România să promoveze produsele și proiectele noastre prin tururi ghidate pentru familiile lor.

Zilele Porților Deschise au atras peste 800 de participanți care au vizitat fabrica și au fost angajați în activități sportive.