Toamna se numără … PET-urile. Numărătoarea în cadrul campaniei “Plata cu PET” arată că peste 100.000 PET-uri, din care 11.000 sticle Dorna rPET, au fost aduse de clienții Carrefour la stațiile de colectare din cele 8 orașe în care campania s-a desfășurat până în prezent. În schimbul sticlelor aduse, clienții au primit fructe și legume de la producatori români, contribuind astfel la reducerea amprentei asupra mediului?? și la susținerea producătorilor locali. ??
Iar veștile bune se țin lanț, căci în perioada 18-24 octombrie, campania se desfășoară în Cluj și București Orhideea*.
Este atât de simplu să treci la obiceiuri mai bune, pentru că mecanismul campaniei Plata cu PET este la îndemâna oricui: pentru 1 PET adus la stația de colectare amplasată în magazinele Carrefour din campanie, clienții primesc la schimb un fruct sau o legumă la alegere, de la producătorii români. Mai mult, orice sticlă rPET DORNA dublează această cantitate! Pe lângă câștigul primit pe loc la stația de colectare, clienții care aduc minim 20 PET-uri în decursul celor 7 zile de campanie pot intra în tombola cu premii.
Plata cu PET este o inițiativă Carrefour România, parte din programul Punem Preț Pe Plastic, derulată anul acesta în parteneriat cu COCA-COLA HBC ROMÂNIA și cu susținerea Green Point Management, Green PC Ambalaje, Recycle International și Financiar Recycling.
Suntem cu toții curioși care va fi recolta de PET-uri pentru cea de-a treia ediție a campaniei Plata cu PET. Vă vom ține la curent.
*Află traseul campaniei Plata cu PET aici:
https://carrefour.ro/corporate/stiri-presa/noutati/plata-cu-pet-sau-cum-pot-clientii-carrefour-sa-cumpere-fructe-si-legume-de-la-producatori-locali-la-pretul-de-1-pet-bucata